دخملونه های من

وبلاگی مخصوص دخملا البته پسرا هم میتونن با اجازه وارد شن!!!(تاریخ تولد وبم:1394/4/15)

دخملونه های من

وبلاگی مخصوص دخملا البته پسرا هم میتونن با اجازه وارد شن!!!(تاریخ تولد وبم:1394/4/15)

حستو بگوووووووووو

فکر کن رفتی حموم
.
.
.
حولت یادت رفته!.
.
.
داد می زنی: یکی حوله منو از رو تختم بده....
.
.
در یکم باز میشه یه دستی حوله رو میده بهت...
.
.
.
می گیری، تشکر می کنی... خودتو خشک می کنی...

لباس می پوشی...
.
.
.
دستتو که میذاری رو دستگیره درو باز کنی بیای بیرون

.

 یادت میفته همه مسافرتن و تو تو خونه تنها بودی...!!!
.

حستو بگوووووووو

پسر مردمممممم

دخی ها پرچم خیلی بالاست نیروی هوایی اعتراض کرده

.

بزن لایکوووووو

عید فطر مبارک باد

همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم...

.

چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه...

.

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم

.

ولی بازم احساس می کنم نتونستم...

.

یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

.

 

********************

.

کم کم غروب ماه خدا دیده می شود

.

صد حیف ازین بساط که برچیده می شود

.

در این بهار رحمت و غفران و مغفرت

.

خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود

.

عید شما مبارک

مهسا جونی و ثمینه جون

http://s4.picofile.com/file/7810817204/love_by_nhuthanh_d2hdpei.jpg

Naghmehsara.ir (47)

اینا فقط و فقط برا مهسا جونم وثمینه جونی و اوپا و بقیه ی

.

دوستان ته کیونگی!!!